Koxii

Alla inlägg under december 2011

Av Koxii - 17 december 2011 13:55


Jaa, nu mår man bättre. Har ju varit sjuk sen.. Onsdag. Ändå rätt glad att jag fick `Vinterkräksjukan` nu istället för på julen! Nu när jag är friskare och kan tänka klart   har jag börjat stressa rejält eftersom jag inte har köpt en ändå jul klapp än! Men jag har tänkt ge pappa, nått jag gjort. Och mamma ska jag åka och köpa trådrullar, så hon kan fortsätta göra sina kuddar   Jag hoppas bara jag får mina böcker, jag önskar mig. och så klart pengar! så jag kan köpa det jag vill ha, för mamma o pappa köper inte direkt det jag vill ha alla gånger. men jag älskar dom endå ♥

Nu har jag precis gått upp och satt mig vid skrivbordet. innan har jag suttit och pysslat vid köksbordet, 

Kram så länge, tror inte jag kommer kunna göra fler inlägg innan Fredag.. Mycket att stå i nu ♥




Ska tipsa om världens bästa blogg! http://epicfaiil.se/  Moa din blogg äger!!! 


Av Koxii - 14 december 2011 10:54

      Nya favoriter, bara för gulliga sånger!


:(

Av Koxii - 14 december 2011 10:30

Ja nu har man ju turen att nu när man är frisk blir man snabbt sjuk igen! :C Ja nu har jag fått vinterkräksjukan!  

Stackar mig! Men bättre att jag får nu än på Julafton!
Vi hörs senare när jag mår bättre! 

Av Koxii - 12 december 2011 17:33

Ja, idag har vi haft Träslöjd och HK! Det var ganska kul. Eftersom jag och min grupp fick HK först gjorde vi maten till andra gruppen, jag hamnade med Pontus och Erik.. Jippi -.-' Maten blev inte god, det var köttgrejs, potatis och sås. Eftersom det blev Jag som var tvungen att fixa formen o dä på köttgrejen, så kunde inte jag äta köttet, inte för att jag hade gjort det ändå men ändå! och träslöjds läraren var hemsk! Inte illa ment men. Först när vi kom var det några som inte var där men.. För dom letade sina jackor som vi hade haft vid andra lokalen.  Han pratade i 100år och vi fick bara typ 10-20 min slöjdtid! Sen stannade jag och Linnea på skolan och "jobbade" Hahah näe men vi tog oss en data och kollade på.. Innan frosten tror jag den hette.. Och nu äe jag hemma och kollar på snön

Kram så länge     

^_^

Av Koxii - 9 december 2011 21:03

Nu sitter jag i soffan och kollar på idol!   Jag tycker själv att Amanda ska Vinnna! Rösta på henne!       Idag har det inte hänt något speciellt, jag har målat lite. blev inte alls nöjd med den men!


fan vad arg jag blir asså, jag vill kunna lita på våran grupp men du har förstört ALLT!  

Jag saknar ditt gamla jag, varför kan du inte vara som vanligt! Hatar hur du beter dig nu! 

Varför kan du inte vara lite normal? Fuck you! Du, jag älskar dig, när du är som du brukade vara! inte ditt nya jag. och.. nej skit i det!

:'(

Av Koxii - 9 december 2011 12:56

  

Varje gång jag ser detta klipp rinner tårarna som fan. det gör så jävla ont asså! Tycker jävla synd om han!  

Av Koxii - 9 december 2011 12:42

Mmm, nu äe man sjuk IGEN!  Oh, precis den helg när jah skulle sova över hos Linnea oxå! :(  Men hoppas jag blir frisk snart! Nu ligger jag i soffan och lyssnar på musik, och tränar på spanskan -.-' Vi har nån grejemoj om att vi ska redovisa julen på spanskan(grupparbeten och man fick inte välja vem man blev med!) Så jag blev med Gustav i klassen och Therese i paralellklassen, (7b) Kommer göra ett nytt inlägg senare när det hänt något

 Koxii





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards