Koxii

Direktlänk till inlägg 12 december 2011

Hallå! :D

Av Koxii - 12 december 2011 17:33

Ja, idag har vi haft Träslöjd och HK! Det var ganska kul. Eftersom jag och min grupp fick HK först gjorde vi maten till andra gruppen, jag hamnade med Pontus och Erik.. Jippi -.-' Maten blev inte god, det var köttgrejs, potatis och sås. Eftersom det blev Jag som var tvungen att fixa formen o dä på köttgrejen, så kunde inte jag äta köttet, inte för att jag hade gjort det ändå men ändå! och träslöjds läraren var hemsk! Inte illa ment men. Först när vi kom var det några som inte var där men.. För dom letade sina jackor som vi hade haft vid andra lokalen.  Han pratade i 100år och vi fick bara typ 10-20 min slöjdtid! Sen stannade jag och Linnea på skolan och "jobbade" Hahah näe men vi tog oss en data och kollade på.. Innan frosten tror jag den hette.. Och nu äe jag hemma och kollar på snön

Kram så länge     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Koxii - 22 januari 2012 12:33

Hejsan förlåt för att jag inte har gjort nya inlägg på länge! men jag har försökt logga in men bloggen har varit sperrad men nu har jag äännttlliiggeenn fått det att funka! Just nu håller jag på med läxor -.- eftersom jag ligger liite efter.. Svenska...

Av Koxii - 17 december 2011 13:55

  Jaa, nu mår man bättre. Har ju varit sjuk sen.. Onsdag. Ändå rätt glad att jag fick `Vinterkräksjukan` nu istället för på julen! Nu när jag är friskare och kan tänka klart   har jag börjat stressa rejält eftersom jag inte har köpt en ändå jul ...

Av Koxii - 14 december 2011 10:54

      Nya favoriter, bara för gulliga sånger!  

:(

Av Koxii - 14 december 2011 10:30

Ja nu har man ju turen att nu när man är frisk blir man snabbt sjuk igen! :C Ja nu har jag fått vinterkräksjukan!   Stackar mig! Men bättre att jag får nu än på Julafton! Vi hörs senare när jag mår bättre!  ...

^_^

Av Koxii - 9 december 2011 21:03

Nu sitter jag i soffan och kollar på idol!   Jag tycker själv att Amanda ska Vinnna! Rösta på henne!       Idag har det inte hänt något speciellt, jag har målat lite. blev inte alls nöjd med den men!   fan vad arg jag blir asså, jag vill kunna li...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Skapa flashcards